fredag 16 mars 2012

Sverigemötet

Idag börjar Sverigemötet på Conventum och jag ser fram emot att Örebro under två dagar översvämmas av moderater! Ännu en gång står vi som värd för ett stort moderatarrangemang och det är ca 2000 moderater från hela Sverige som kommer hit - Fantastiskt!

Vi Örebromoderater är mycket stolta över att partiet väljer att komma till oss. Det stärker oss Örebromoderater och är bra för staden både för att det ger inkomster och bra marknadsföring. Med den rutin som byggts upp, tillsammans med Riksorganisationen, och allt det som Conventums lokaler erbjuder är jag övertygad om att konferensen, även denna gång, kommer att bli lyckad.

Programmet är fullspäckat med intressanta föreläsningar och jag tror att deltagarna även ser fram emot att träffa varandra, kunna utbyta idéer och umgås. Vi Örebromoderater kommer att arbeta under konferensen. Jag ska vara seminarievärd och ser fram emot den möjlighet jag då får att ta del av konferensen. Jag ser också fram emot Fredrik Reinfeldts tal idag.

Sverigemötet kan man följa på www.moderat.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar